İade / İptal / Değişim Prosedürü :

Müşteri ürünler kendisine ulaştığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade/değişim talebinde bulunabilir. Yurtiçi Kargo ile gönderimin yapılması koşuluyla iade kargo bedeli Zeyland'a aittir, Değişim yapılmak istendiğinde kargo bedeli müşteriye aittir. Değişim/iadeniz için buraya tıklayınız ve ilgili formu doldurunuz. Konuyla ilgili olarak ilgili kişi sizinle iletişime geçecektir.

Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi için etiketlerin yırtılmamış, bozulmamış , ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
•    Her türlü Kozmetik Ürün
•    Her Türlü Kişisel Bakım Ürünü
•    DVD, VCD, CD ve kasetler
•    Kırtasiye malzemeleri

ALICI her türlü iade ve iptal de SATICI' nın bildireceği anlaşmalı kargo şirketini kullanmakla yükümlüdür. Anlaşmalı kargo şirketi kullanılmadığında kargo ücretini ALICI karşılamak zorundadır. Tüm ürünler iade edilerek para iadesi talep edildiğinde kargo bedeli iade edilmez çünkü kargo ücreti gönderim esnasında kargo firmasına ödenmektedir.
İade işlemi için ürün ALICI' ya ulaştıktan sonra 30 gün içinde ürünün iade / değişim talep edileceği ile ilgili SATICI ‘ ya yazılı olarak bildirim yapılmak zorundadır. Ürün her türlü iade, değişim yada iptallerinde faturanın aslının tüm nüshaları ile birlikte SATICI’ ya gönderilmesi zorunludur, faturası gönderilmeyen ürünler ile ilgili SATICI’ nın iadeyi reddetme hakkı her zaman vardır.
 
İç Giyim Ürünlerinin İadesi veya Değişimi Hijyen Kuralları Gereği Mümkün değildir.