İade / İptal / Değişim Prosedürü : Müşteri ürünler kendisine ulaştığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade/değişim talebinde bulunabilir. Sürat Kargo ile gönderimin yapılması koşuluyla iade kargo bedeli Zeyland'a aittir, Değişim yapılmak istendiğinde kargo bedeli müşteriye aittir. Değişim/iadeniz için buraya tıklayınız ve ilgili formu doldurunuz.
Ürünlerin iade edillebilmesi için; • Etiketlerinin kopartılmamış • Kullanılmamış • Eğer varsa tüm aksesuarları ile birlikte iade edilmiş • Yeniden satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. ALICI her türlü iade ve iptal de SATICI' nın bildireceği anlaşmalı kargo şirketini kullanmakla yükümlüdür. Anlaşmalı kargo şirketi kullanılmadığında kargo ücretini ALICI karşılamak zorundadır. Tüm ürünler iade edilerek para iadesi talep edildiğinde alışta ödenen kargo bedeli iade edilmez çünkü kargo ücreti gönderim esnasında kargo firmasına ödenmektedir. İade işlemi için ürün ALICI' ya ulaştıktan sonra 30 gün içinde ürünün iade / değişim talep edileceği ile ilgili SATICI ‘ ya yazılı olarak bildirim yapılmak zorundadır. Her türlü iade ve değişiminde faturanın altındaki iade bölümünün doldurulması ve ürünler ile birlikte SATICI' ya gönderilmesi zorunludur. Faturası gönderilmeyen ürünler ile ilgili SATICI’ nın iadeyi reddetme hakkı her zaman vardır.
İç Giyim Ürünlerinin İadesi veya Değişimi Hijyen Kuralları Gereği Mümkün değildir.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.